Vážení zákazníci, z důvodu plánované aktualizace nebude náš Zákaznický portál (MŮJ ARMEX ENERGY) dostupný v období od 17. října do 29. října 2025. Pracujeme na vylepšené verzi, která Vám přinese modernější vzhled, lepší funkce a pohodlnější uživatelské prostředí. Děkujeme za pochopení a těšíme se, až Vám nový portál představíme!

Požadavek stávajícího zákazníka

Máte dotaz k Vaší smlouvě? Neváhejte se na nás obrátit.

Pokud jste naším zákazníkem, můžete navštívit stránku Časté dotazy, kde jsme pro Vás připravili odpovědi na nejčastější dotazy, které nám pokládáte. Je pravděpodobné, že tam najdete odpověď i na Váš dotaz. 

Informace k samoodečtu (nahlášení stavu měřidla) naleznete na stránce armexenergy.cz/odecet.

Pokud zde odpověď nenajdete, můžete zadat nový požadavek k řešení. Přestože jsme výrazně navýšili kapacitu oddělení péče o zákazníky, kvůli zvýšené zátěži může reakce trvat déle, než je obvyklé. Prosíme o trpělivost.

A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.
Odesláním formuláře berete na vědomí podmínky zpracování osobních údajů.

Odesláno

Váš požadavek byl přijat ke zpracování a naši pracovníci dělají maximum pro jeho co nejrychlejší vyřízení. Přestože jsme výrazně navýšili kapacitu oddělení péče o zákazníky, kvůli zvýšené zátěži může reakce trvat déle, než je obvyklé. Prosíme o trpělivost.