Marketingový ředitel skupiny ARMEX Jakub Pernica byl hostem nové epizody Podcastu ARMEX ENERGY. V rozhovoru popisuje, jak se daří budovat jednotnou značku napříč různými firmami ve skupině, proč je důležitá odpovědnost vůči regionu i zákazníkům a jak ARMEX ENERGY rozvíjí férovou a srozumitelnou komunikaci na trhu s energiemi.
Skupina ARMEX zastřešuje několik různých firem, které působí v odlišných segmentech – od dodavatele energií ARMEX ENERGY, přes síť čerpacích stanic ARMEX Oil, až po největší kominickou firmu v Česku Kominíci.cz. „My chceme, aby skupina ARMEX působila a komunikovala do jisté míry celistvě, ale zároveň chceme dát prostor každé společnosti, protože mají jiný typ zákazníků,“ říká Pernica.
Férovost a individuální přístup jako základ důvěry
ARMEX ENERGY letos slaví 20 let na trhu. Podle Pernici má dodavatel silnou pozici mezi největšími hráči na trhu, ale i konkurenční výhodu v podobě pružného rozhodování a nákupu energií pro zákazníky. „ARMEX ENERGY letos slaví 20 let na trhu a v současnosti patří mezi 10 největších dodavatelů v Česku. Chceme být dlouhodobě lídrem ve zlevňování. Snažíme se o individuální péči o každého zákazníka. Věřím, že v ARMEX ENERGY komunikujeme férově a transparentně, čehož si zákazníci na základě provedených průzkumů spokojenosti velmi váží.“
Značka, která sleduje budoucnost
V závěru podcastu se Jakub Pernica věnuje trendům, které podle něj budou určovat budoucnost marketingu v energetice. Mluví o důrazu na digitalizaci, personalizaci služeb a důvěryhodnosti značky. Zásadní roli podle něj hrají nové technologie. „Vnímám před sebou ještě hodně výzev, kde je možné experimentovat a využívat nové technologie, jako je například umělá inteligence,“ říká Pernica. Věří, že právě propojení moderních nástrojů s lidským přístupem je cestou, jak si udržet důvěru zákazníků. „Chceme být partnerem, který rozumí potřebám zákazníků a nabízí řešení, která dávají smysl,“ uzavírá Jakub Pernica.