Přesně 88 procent zákazníků je spokojeno s ARMEX ENERGY jako svým dodavatelem energií a doporučilo by ho příbuzným i známým. Plyne to ze zákaznického průzkumu, který si společnost nechala zpracovat. Na průzkumu, se podílelo dva tisíce zákazníků, což ho dělá jedním z nejreprezentativnějších svého druhu mezi energetickými firmami. Počet respondentů byl téměř dvojnásobný, než je běžné například u průzkumů voličských preferencí.

Průzkum potvrdil, že 85 % zákazníků této společnosti je spokojeno s komunikací a zákaznickou péčí. Zároveň odhalil, že zákazníci by velmi uvítali možnost nastavení nižších záloh a flexibilnějších termínů splatnosti. ARMEX ENERGY se jim proto rozhodl vyjít vstříc a nově nabízí ještě větší svobodu při nastavování záloh i termínů úhrad, aby co nejlépe vyhověl individuálním potřebám.

Flexibilita v nastavení záloh jako žádaná výhoda

„Dobře jsme si vědomi, že pro značnou část zákazníků je podstatné správné nastavení měsíčních záloh. Proto nás velmi potěšilo, že ji už dnes považuje za odpovídající 79 % respondentů, a to i přes kolísání cen v minulých letech. Tento výsledek dokazuje, že jako dodavatel elektřiny a plynu umíme efektivně reagovat na skutečnou spotřebu zákazníků. Samozřejmě chceme i nadále co nejpružněji vycházet vstříc i těm, kteří by chtěli zálohy upravit či se jen ujistit, že je mají nastaveny podle svých představ. Stačí se obrátit na naši Zákaznickou linku či ještě lépe přes našeho chatbota na webovém portále společnosti, pomocí kterého získají zákazníci bezplatně, komfortně a bez zbytečných nervů všechny potřebné informace i naše doporučení,“ vysvětluje Zdeněk Mráz, obchodní ředitel ARMEX ENERGY.

„V rámci našeho prozákaznického přístupu se zde setkávají dvě motivace: chceme, aby zákazníci neplatili zbytečně vysoké zálohy, ale zároveň je chceme chránit před vznikem případných vysokých nedoplatků po ročním vyúčtování. Zálohy tak budeme nastavovat více individuálně, s přihlédnutím ke změně cen energií i vývoje spotřeby na konkrétním odběrném místě.“

Kvalitní zákaznický servis a výjimečná péče

Jednou z hlavních konkurenčních předností ARMEX ENERGY je důraz na komunikaci se zákazníky. Podle průzkumu je s úrovní zákaznické péče spokojeno 85 % respondentů. Zákazníci oceňují především profesionální přístup Zákaznické linky a rychlou odezvu. I proto by 88 % z nich doporučilo ARMEX ENERGY svým známým a kolegům.

„ARMEX ENERGY je výjimečný svojí velikostí. Se skoro 80 000 odběrnými místy se řadíme mezi středně velké dodavatele a efektivně propojujeme stabilitu zavedeného dodavatele s prozákaznickým a individuálním přístupem v rozsahu, který jde nad rámec dominantních dodavatelů energií. Například jsme výrazně posílili call centrum, a tak se nám zákazníci vždy dovolají a nemusí sami složitě hledat potřebné informace. Jsme přesvědčeni, že kromě výše cen budou lidé stále častěji volit dodavatele energií právě podle jeho ekonomického zázemí a zároveň i odolnosti vůči výkyvům trhu, přehlednosti, dostupnosti a uživatelského komfortu služeb,” dodává k tématu zákaznické péče Zdeněk Mráz.