Zákazníci ARMEX ENERGY mají už několik dní k dispozici vylepšený Zákaznický portál. Díky novému designu, vyšší přehlednosti a rozšířeným funkcím si nyní mohou svůj účet spravovat ještě rychleji a pohodlněji, než doposud – odkudkoliv a kdykoliv.

Vylepšený design i logika ovládání
Hlavním cílem modernizace bylo zpřehlednit a zjednodušit práci s portálem. Nové uživatelské rozhraní umožňuje zákazníkům rychlejší orientaci a snazší přístup k důležitým informacím, jako jsou smlouvy, odběrná místa nebo fakturační údaje.
„Změnili jsme především vzhled a logiku ovládání. Chceme, aby se zákazníci v portálu snadno orientovali a zvládli vše potřebné rychle a sami,“ říká Blanka Řeháková, manažerka zákaznické péče ARMEX ENERGY.
Více možností online správy
„Zákazníci nyní mohou zadávat více požadavků online a mají ještě detailnější přehled o aktuální spotřebě, platbě záloh i dalších údajích.“
Modernizovaný portál MŮJ ARMEX ENERGY představuje další krok v dlouhodobé strategii společnosti zaměřené na zlepšování zákaznické zkušenosti. „Portál budeme i nadále vylepšovat a rozšiřovat podle potřeb našich zákazníků,“ dodává Řeháková.
Pokud Zákaznický portál ještě nevyužíváte, můžete se snadno registrovat prostřednictvím odkazu níže. Stačí znát své číslo smlouvy nebo číslo zákaznického účtu. Ta najdete ve smlouvě, nebo na první straně vyúčtování.